wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 5 August 2013

iFtar ~ ^,^

hai uolls.. story psal iFtar lak lew...bln Ramadhan thn ni in shaa ALLAH bln Ramadhan ter akhir aku sebagai orang bujang, next year dh bgelar isteri kepada mR pupu.. hehe gelenya plak kn,kn...
appy ada sedey pon ada..hmm adat dh kn...
neway spanjang Ramadhan aku seperti insan-insan yang lain mnjalankan ibadah puasa dengan biasa-biasa sahaja.. pagi bngun sahur then g kerja, balik kja dh blh bbuka... ari mggu en tunang akan datang bbuka kt rumah aku. klau x pon ktorang kluar bbuka kt luar.. mcm2 benda kitorang nk kena setle kan sepanjang Ramadhan ni tau.. 
meh nak kgsi juadah2 yang aku sempat snap. time rajin la ni, klo mlas xde nye nk amek gambar2 bagai kn..



 ni menu mak aku yang msak ye uolls.. aku blik kja lewat, so x smpat nk tlg msak, tlg hidang kn mkanan jek.. huhu cian mak kn...










minggu lpas aku kuar bebuka kat Bertam ngan en tunang.. ekceli bkn mggu lpas la, but tiap2 mggu.. huhu.. almaklum laa dia sorang-sorang je kt umah dia kn, so weekend aku tmankn la.. hehee
neway, mcm biasa buntu mencari pakaian nk pkai kuar ngn si buah atii..... Si dia pling x suka aku pkai sluar jeans.. mcm x matured kata nye T.T .. ceq dh besaw bang.. kain skirt pon dia x bagi, nmpak cm orang tua pulak.. hado0ii abes tu nk pkai hape niii... !

dia suka aku pkai baju kurung jek.. hokey i follow.. but for today i want to dress what i want... =P nk pkai skirt jgk, nk jgk, nk jgk.... !



so yg mna ssuaii ek ?? huhu.. i choose the leeft 0ne.. ok kot kn..  =)


klo pkai pkaian yang dia x suka, cm biasa laaa mka dia monyok je.. waaaa jgn cmtu lor.. sob sob..
before bbuka kta jln2 dlu cri barang kt supermarket.. mak aii ramainye la orang, nk bayar pon kna bratoq panjang.. hmm bbuka kt cni je kot kta ye bang ngeeeengeengeee...






ni buka budak tgh lapar.. letih teruk katenye.. alo0loo0 ciannye dia... *sbnarnye aku yg pling letih kelep0k cepuk d situ, x larat nk jalan kt Kiost Mahabbah Bertam





ok after iftar, ktorang shopping kt Bazar Mahabbah Kiost Bertam.. Bazar terbesar daerah Utaqha tau...smpai x larat jalan kot hohoho..




















No comments:

Post a Comment