wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Saturday 3 August 2013

baju raya kew baju teeett ~ =P


waalaikumussalam... huhu..

lagi 4 ari dh nk raya taw.. eh tetiba je kau ni kan.. puasa cukup ke sibuk sgt nak raya tu kn.. teeettt.. ahhahaa.......

ekcelly raya tahun ni bt ala2 kadar jee becoz aku mlas haha.. eh x laa jgn memandai hokey.. aku sntiasa besederhana dlam semua bnda.. acewah.. aku lebih fokus pada Big Day aku nOv nnti.. dats y aku lex2 je raya ni... baju raya pon mlas nk bli.. 
*padahal dh beli huhu

eh xde la aku beli baju tuk akad nikah n for my m0m, sister n sister in low jek baju tuk dorang pakai masa weeding haku nnti... haaa nk sgt kn amek aku dh bli ni,, cantik uollss.. klo korang rsa x cantik its up to u la.. for my eye its very nice bec0z f0llow for my weeding theme gittew hehe..pastu my tunang p0n bekenan jgak.. hoh pe lgi lgi excited laa hehe

aku punya bekenan ngn kain suit tu, aku beli untuk aku sepasang uols. hakhak..aku nk bt hantaran.. boleh cenggittew.. hohohho.. 

aritu sblom bln puasa aku dh pegi cari kain tu, x cukup lak tuk 10 meter.. hadOiyaii aku dah bekenan kot.. so dgn sedey nya aku n encik tunang plang bgitu shaja...
mggu lpas ktorang decide nk amek spasang je la tuk bt hantaran aku.. tetiba ada begulung2 lak kain cmtu.. homaigOd, hepy sesangat, on d spot suh untie tu potong hehehe

dpt diskaun lgi.. setle 1 =)

ini kain suit tu okeh.. lawa kan, ada sulam2 sbnarnye hehe


tgok en tunang wat muka seposen, lapar kot maklom lew puasa kn,kn hehe
excited tunjuk kain plihan hati nye tu kn hehehe

No comments:

Post a Comment