wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Friday 30 August 2013

Ekspo Pantai Merdeka !

Assalammualaikum uolls..

skrg ni blan mrdeka.. so Pantai Merdeka yg dkt umah i tuh ada ekspo.. eh xde la dkt sgt kn tp dlm 20minit je perjalanan nk pergi sana .. kalau dh kata ekspo mmg banyak kedai la yang buka kaan.. so seperti biasa mak abah aku mmg suka pergi sana... tp pergi dengan abah susah ckit, nak beli itu ini dia x bagi.. mmbazir katanye hehe.. 

so0ooo....

weekend aritu pe lagii.. aku pergi dengan encik tunang laa.. tunang kesayangan haku mmang sgt2 suka pergi pantai.. bukan je Pantai Merdeka, smua jnis pantai dia suka.. melangut kt situ 1 arii suntuk pon ok jer.. and now aku pon terikut ngn dia.. rsa damai jek sbnaw nye tau hehe..

ok kitorang pergi sana saja nk amek angin sbnarnye, tgok2 org jual.. but aku ada udang d sebalik koteaw, hehe aku nk beli toto a.k.a tilam kot.. taktau la pe kebenda korang panggil kan... dh lama sgt aku nk bli time ekspo tp en tunang r asyik x bagi je, mmbazir jgk kta nye.. hmm p kwn ngn abah okeh haha.. tilam tu bkn tuk aku sbenarnye, aku nk spare for my family dari kelantan yg nak dtg time wedding kitorang nnti.. bgi en tunang dia x kesah, dia ckap pndai la dorang bawak tilam nnti.. oh sayang dorang dtg dari jauh n ramai, walaupon i x boleh prepare katil empuk but i can try to give them  smthing yg selesa laa.. x rugi pon kan.. hehe


by d way, dat day dia x marah tau dia follow jew.. so pe lagi aku pon pilih r mna yg bkenan, 0pkoz la kaler pink kn.. tgh2 aku pilih tilam kt pak arab tu, si sayang haku sibuk dok belek2 fram al-Quran.. dh lama sgt dia nk fram 3 bradik tu taw.. kesian lak.. bkn dia xnk beli tp dia pikir kn benda yang lbh penting...
see.. my sayang tengah pilih dengan jaya nye, jangan ada robik cikit pon sure dia x amek.. memilih jgk rupa nye huhu

bila kesian tgok dia aku pjuk la pak arab idung mancung tuh suh bgi murah ckit klo ktorang amek tilam n frame tuh.. hmm pak arab tu kura2 dia bgi RM 89.. huh ! ok sgt kot.. tilam u ekceli 40, fram 3 bradik sbnarnye dlm 60,70 tau.. tu hrga ekspo jer lom supermarket lagi.. supermarket mahu cecah 100++ tau.. kitorang dh servey ponnnn... =P

so xnak ckap bnyak trus pilih n byar then tinggal kt situ dulu sbb ktorang nk jalan2 kt kedai lain n pegi amek angin tepi pantai jap hehehe
merenyiih kt tepi pantai.. dats our hoobiiiiii ! =)
agak dh malam sikit, nak balik dh.. so isi perut dulu, 

minuum duluuuusss

2,3 ari lepas aku dok ngadu kt en tunang lapar berger~~..
so today is berger day hehe... 


yummiih ! tQ sayang i lov u muuuaahahaha



tengok tu kusyuk kaannnn ??
tahu dia dok buat hape...??
dok melayan gula2 getah ! eh silap gula2 crush a.k.a candy crush sagaaa.. kusyuuk bebenaaw


hmm aku yg keboringan, en tunang bt xnampak je aku yg besaw kt dpan mata dia. almaklom lew gula2 tuh lagi suuuuuuwiiiit !! kak bluueks =P

xpe yg penting SAYANG syg ABANG ketat2.. eeeeuuuuw haha =P

No comments:

Post a Comment