wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Friday 23 August 2013

i gOt Emassss uOlsss !

Ahad lepas, 18 Ogos 2013 aku majok ngn en tunang.. aaish majok lagi engkau kn.. 
ye r slalu weekend dia ajk aku kuar, tp aritu bla kol jek dia ckp tgh tgok tv, bt donooo je kt haku kn.. trus ltak fon n g lepak kdai fitness kak fieza..

smbil tgok anset feeling sedey2 =( majok2 n kak fieza pon dok pujuk knonnye jp gi dia kol laa, x pon dia trus dtg cni...ye keer ? hmm ntah la kn..
dkt 1/2 jam gk tetiba anset aku bunyi dia kol n cakap dia dtg dpn kdai.. 
waaa appy nye dia dtg pjuk haku.. 
kO hade ? haha kuar jgk air mata aku taw..
ape g cpt2 blik umah n tukar baju laaa.. gataaaii kn..

 misi mncari kain untuk buat baju aku bertandang.. hmm baju encik tunang dh beli, so kna match kn baju dia dgn kain aku... merata cari o0oii xjmpak jugak, nak reyaw haku.. mna x nye dh jnji ngn tailor ptg nih nk g fitting, dorang lak nk ttup order dh sbb bnyak tmpahan utk raya haji.. 
acaneer nih.. kain 2 bkn xder, bnayak kot, tp 2 r encik tunang nk cri wrna sama ngn baju dia gk. klo ikut kn aku yg dh pnat nih, aku bantaaaiii jer kain wrna hampir2 nk sama.. tpiii.. hmm xpe laa follow jer la dia kcian lak sbb besungguh sgt dia cari baju....

kaki syg dh lenguh ni banggg~ errgg.. jlan jgk, smbil2 2 ktorang singgah kdai emas.. walllllaaa wey.. ceq suka hik3.. smua kdai mas yg ktorang sggah gtau hrga 1gm mas dh naik sjam sblom ktorang dtg.. homaigod ! klo dtg pgi ckit hrga still murag.. byg kn 1gm mas naik rm160 kott.. haiiyaaa... tp ktorang servey lagi dpt laa yg baik ati bgi 1gm 145 hmm ok la 2 kn... 

kt bwh ni pix buntu ! xtau nk pilih yg mana.....
amek yg murah2 jew, nnti kang botak kpala tunang haku kaan hehe
hambek ko, tngan haku berconteng bagai huhu.. pnuh jari ngn cincin kaan.. tp cincin yg jari tengah tuh hak milik haku okeh, tu cincin tunang aku.. syg sgt2 =)

 
hmm yg mna niiiiiii..

so puas plih mna yg bkenan n en tunang pon kata hokey... yaaay dpt RANTAI TANGAN n CINCIN tuk NIKAH nanti... sronok haku weii.. mna x sronok nyee dia ckap aritu nk bgi cincin je msa akad nikah ktorang nnti, tp u see, i got 2 things i d same time.. i lOikee ^,^ ... sronok sgt rsa cm nk kisss2 tedy bear jek ahaks...bla ckap tq syg, dia kta sama2 bkn tuk org lain kn utk bkal istri dia jgk, baru nmpak manis =) alo0 suwiiit plak dia kaaaan hehehe
en. tunang nak bayar dh tuh hehe

budak nih terrlebiih exciteed kaan ! =P


pix ttup dlu, pix bka next time okeh hehe

wlopon korang dh nampak rantai tangan n cincin aku kt atas, tp x jlas kn,kn.. aku xnk tnjuk lgi.. nnti dh tba msanya bru kta tgok sma2 k..
tp kn lain yg d cari lain lak yg dpt huhu.. pastu ktorang cont. cari baju haku.. dh smua kdai xde, 1 tmpat g je lom pegii.. Jakel ! ekcely aku xnk pegi sana sbb tkut hrga kain mhal, sbb nma kdai dia gah kaaan.. tp dh xde choice kna pegi jgk.. Alhamdulillah jmpaa ! so excited.. trus bli n bwak g butik pngantin kawan aku fitting baju..
sEtLe !
oh no.. blom lagi okeh, ktorang lapar.. so singgah mkn kepCi kt ujung butik kwn haku.. try kepci bru yg curah2 kuah atas ayam 2, tp hampah x sdap pon uolls.. tp xtau r klo uolss rsa ok. sbb slera orang nih lain2 kn.. tp 2 r ktorang tlampau letih sgt aritu kn, aku pon pening kpala.. so mkn pon x lalu, mkn sorang sketol je.. hmmmmmmm
my syg cm letih je kan... meme r penat melayan cik tunang dia sari suntuk kannn hohoho

No comments:

Post a Comment