wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Tuesday 6 September 2011

diNer at tEscO jeew.. =)



waaahh dlm mlas2 aku rjin gk aku mghUpdet bElog ni ye.. 1 hri dh 2,3 entry aku nk bt...
advand tlebey la plak.huaaa3

sbnarnya ikut mo0d..aku nih mmg byak mo0d x tlayan d btnyew ekekekekeke

btw.. nk seOry sal aku n mak abah kuar diner after raya... sbnarnya abh aku x bpe shat, tp d sbabkan ank bgsu abah yg ngadew lagi gerdix ni rengek2 nk mkn kt luar,abh tpksa akur leew (eh rengek kew, x da la mmndai jew) hahaha...


ktorg g TescO jew bcoz mak nk mkn sizzling.. abh lak ngn pbretnye nsi goreng..aku lak xdew plihan sbb byak kdai mkn x bka, mklum r mo0d rya g kot..huhuhu.. 
so aku mkn koteaw kungfu jew.. rsanya boley thn r sdap...

tp blik umh mlm 2 perut aku mragam hahah ntah silap mkn hape la pulak..huhu

pas mkn aku n mak g bli brg cket, abh aku mls msuk dh trus g tggu kt kreta.. so0o apaa lagi..line clear hahahaha
pnya lama aku ngn mak shopping pdahal ktorg xde bli apa pon, tp d sbbkan xde sape yg nk melarang tu yg jadi leka tuh..hehehee

tp 2 r klo abh ikut lagi best pntg abah kaleh kelain ckit r sure penuh troli 2 keje aku ngn mak hahahhaa

hmm mak beli brg2 tuk aku bt spagheti esok 2..n mknan ringan pebret2 aku jew.. ayam goreng n coklat adalah bnda wjib hehehe...

xpe laaa korang nntikn la erk kmunculan spagheti buatan aku yeeew..... 
huuuaa3
daaa~~~

No comments:

Post a Comment