wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Sunday, 21 August 2011

kaD raya dari tEman-teman =)

aSsalamualaikum...

arini dh masuk ari ke 21 kta brada d bulan Ramadhan al-Mubarak... bgitu pantas masa berlalu.. trasa sayu bla mngenangkan bulan muLia, bulan seribu bulan bakal mninggalkan kita....blom cukup rasanya amalan2 yg d kumpul pada bulan ini..

bcakap psal ramadhan smstinya kta akn mghampiri Hari Raya AidilFitri tidak lama lagi.....
msti readers smua sibok dgn klengkapan raya kan... aku sndri p0n bz mnyiapkan persiapan rumah, kueh raya blom start buat lg nih..hmm ingt nk jgk buat 2,3 jnis kueh. x lgkap la raya aku tnpa buat kueh sndri d smping kueh Tunjuk hehehehe.

hmm sbut sal raya msti uoll p0n fmiliar ngan KAD RAYA kan.... 
stiap tahun aku ada trima kad raya... thun ni sprti biasa still dpt kad raya dri knalan2 rapat, 
walaupun trima dlm jmlah x sbanyak msa zmn study dlu..


klo zmn study dlu, tgh borak2 ngn rumet tba2 jew da kad melayang dri bawah pintu, tgok2 kad raya dri kwan blik sbelah, siap lekat duet sepOsen g hahaha.. mmg klakar...aku rindu suasana 2..hmmm

aku p0n sbnarnya mmg rjin sgt bgi kad raya n bls kad2 raya nih....sronok bnda 2 bOleh djdikn knangan taw.
mcm skarg ni r bla dh lama x jmpa mmber2 blh tgok blik kad2 raya 2.. sayu jew rasa uhuuk3..

tuk raya thn ni aku dpt dlm 5,6 kping kad raya..stakat ni la.. da jgak mmber yg ckap kad rya dorg oDw smpai kt umh aku.haha..tp xda la bguni2 cam artis 2 kn...hahha... 
sronok btol aku klo ada posmen dtg umh hehe....tauu dh ada laa kad raya 2. 
hahaha prasan jew kn...ngeee~~~

tp aku btOl2 nk mntak maaF kt kwn2 yg antar kad raya sbb thn ni aku x dpt nk blas smua kad raya kt korg.... s0rg dua je smpat.. aku p0n x tau knapa, myb bz editing kad raya online utk mmber2.... aku wt bsnez kecik2 =)

Eh!! korg jgn lak pk aku lupa or x ingt korg yer.. SUMPAH!! aku ingt n hargai sgt2 kad yg korg antar 2.... aku sYg sgt kt korg taw.... yg mna umh dkt2 nnti raya aku g braya umh korg erk.. kta raya sama2 taw..hehehe

tp kn korg... dlm pOsmen sibuk dok antar kad raya kat umah aku ni.. da jgk 1,2 kad yang aku trima adalah kad jmputan kahwen.. hahahhaaa.... aku mati2 ingt kad raya...

apa laa mmber2 aku nih x nyempat2 nak kawen, tggu r aku jmpa calOn dulu, nnti  kta kawen sama2 r hahahhaa.. sengal jew prangai kan..layaan~~  =)

hehehe aku gurau jew larh... 
InsyaAllah klo xdew aral mlintang smpai la aku d mjlis knduri kawen korg 2 yew.. smoga smuanya bjalan lancar n korg bahagia hendaknya... AMiiiN..~~~~

sEe d neXt enTry..
daaa~~~adiOss
uummuuah
=)

2 comments:

  1. tetiba kad kawin plak hehe

    ReplyDelete
  2. n.i.k: hehehehe 2 r psal.. mnyelam smbil mnum air, org antr kad rya d0rg antr kad kawen.. so0 sweet hehehe

    ReplyDelete