wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Tuesday 23 August 2011

jaNgan!! 0r tErusKan~~~

AssaLamualaikum.....

eerrrggg!!!! knyang sudaa....hahaha...
 eh x da la.. xknyang p0n, mkn smulut dua jew 2 p0n sbb nk amek ati mak yg dh pnt msak.....aku xdew slera sbb pnat sangat n tgh bluur g2.....

arini cam yg uolls tau, 1st day aku kja, 
arini jgk mrupakan ari aku yg serabut, serabai, selekeh, burOk... eeeee..teruk kn.....bknnya x prepare tuk keje arini, mmg dh tlebih prepare smpai langsung xley tidO mlm... apa yg aku pk aku p0n x tahu.tp aku mmg cmni p0n.. 1st nk msok u, 1st day nk msuk prktikal n 1st day apa2 je la aku msti x lena tido.....

yg aku serabut, serabai, selekeh n burOk sgt arini 2 bknnya ape... dh sbulan mnganggur, n spnjang blan puasa ni aku mmg jnis tidO siang bjaga mlm.. tba2 jew arini kna bjga siang hahahahaa....msti la rsa kekOk kn..huhuhu..
teruk btOl prangai ank darew ni..eh dulu x cmni taw, skrg jew, psni msti ok blik..
 lalalalala... =P

aku pkai bju burok kot g kejew arini, pkai selendang yg aku rOlling x jdik.. hado0oiii padahal aku dh ir0n bju pnuh almari kot tp yg slekeh gk aku plih... sabOr jew la ngn ko ni ayuse.....

hmm korg nk tgOk x mka aku d pagi hari....xyah la wt malu jew... tp tgok p la dh aku tba2 jew tersNap.. 
hah tersnap????? huhuhu

xpndai nk makeup2 dh (mcm r sblom ni pndai hehe)

mmg selekeh piX ni.. tym tghari aku klamkabut lagi r selekeh..  eee malu kOtrang jew.. dri sndri p0n malu gk huhuhu
baCk 2 d tOpic..... jgan!! or truskn... 


spti yg kOrg mklum aku dh start kje arini.. tp kje aku mmrlukan aku prgi ke tmpat2 yg jaOh utk mmbuat bancian... nma p0n prangkaan kn 4 sure r kna kumpOl data...
mmg aku suka jln2, tp kli ni aku btol3 tkut n x cnfident.. c0z aku x pnh g sorg2 tmpt yg aku akn kna pegi nnti.. hhmmm

abah, n akak ckap jgn!!.. mak lak~~ mak x m0 larang, x m0 suruh ikot kata ati..
uhuuuk3 (smbil nanges)

hadOiiii..... cra mak dh sukup gtau mak mmg x bgi
aku blik kje td, smpai je umh..idong, mta, muka mak merah.. ingt kn ada citer sedey ka apa, upanya tau mak jwb pew..."mak kcian kt adeq pkja arini, slalu ada ngn mak kt umah" uwaaa... nanges ag... 

so0 cne ni korg?? cane nk kje 

aaiissh trsentuh ati wanita yg lembut ni.. tp aku c0ver je....
 mak kata klo ssh kn bdn dok rumah jew, abh bley bgi duet ari2, abh akn byar smua sal kOnvo...
hah!!! waaaaallllllaaaa~~~ syOk wo0oo...hehhee.. ati brbunga sktika, mna x nya org dh 0ffer kn.. 

tp 2 r.. smpai bla aku dok bwh ktiak mak abah jew.... aku fhm dorg trlampau risau la sgt psal aku klo kje luar.. klo aku kje dorg xkn tnang kt umh.... so0 wat can i d0??? 

hmmm msih dlm ptimbangan.... apa2 p0n aku nk trus kn gk skurg2nya smpai raya.....
mdah2an Tuhan bri aku jln utk pnyelesaian ni.....

so0 bgi aku rhat kn bdn n minda jp erk..... klo trlena korg kjut aku s0lat isya nnti taw!! ps2 kta ley brbLogwalking ag =)

 daaaaa~~~


No comments:

Post a Comment