wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 29 August 2011

iNai raYa

AssaLamualaikum...

arini las puasa nih..lgsung x rasa cm puasa smngat nk raya ke hape.. haha xde r, kt umah aku ujan jd xder la rsa pnat sgt....

tp aku ngantOk nih... smalam aku x tidO smpai sahur, pas sahur tggu suboh maen ngn Muhammad Amin.. pas subOh aku borak, gurau2 ngan akak...slalunye aku trus tido.. dh tggal aku sorg kt umh kn, mak abh g sOlat kt surau dpan umah 2...

tp pgi ni x tidO n jadi kjew lak aku n akak bt bnda alaaah nih...

cer tengOk~~~


yg Y♥S tu korg jgn pk bkn2 bkn bmksud aku ikn lOve ngn si S mna2 tau.. 2 kn nma aku YUS jd kt U 2 aku sajew je jdikn .. huhuhu ada fhm =)


akak aku  tnjuk skill sni melukis dia yg x jadik lak..... adees! ade lak praktis kt jari jmari aku yg halus mulus ni.... haha prasan

aku lak tahan je pe yg dia bt... nk wt cana dh gerDix sgt nk pkai inai lukis2 ni kn.....pagi2 buta lak, x nyempat2 kn

hsilnya korg tgok r sndri.. hampeh kn..serabut jew..hahhahaha

xpe2 yg pnting aku puas ati tuk raya ni..... aku suka pkai inai nih.... dlu arwah tok aku ada dia slalu amekkn daun inai tuk aku..huhuhu

ps stle aku trus tid0 dlm kdaan tgn yg tpaksa d keras kn x ley gerak takot brterabur ats katil aku nih...

aku bngun jew tidO dlm kul...... ah xyah gtau r hahahaha...aku bngun awal okees nk bt ktupat arini...

pas bngun aku tgok inai aku agak ttanggal n trul g tanggal... last2 adoo0oiii sedey k0wt.. x meRah p0wn =(

mls nk uplOad pic inai x jadik 2 wat sedey jew....

sadiiis nyeew....... inai yg aku bli 2 x bpe ok kot.. waaaaaaa sok da nk raya ni... smpat ke nk pkai yg laen mlm karang sOb..sOb..sOb....

tggu pas rya la pkai lak jwbnyeeew ........

hmmm

No comments:

Post a Comment