wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 29 August 2011

kOpiah amin =)


hello funny boys and cute girls
mlm yg letih.....sebab ari ni letih laar..hehehe..xdew2 main jew.....
dri pgi aku wt mcm2 kjew tlong mak siapkn umah n wt psiapan tuk juadah d hari raya... walaup0n aku ngntOk sgt ttp kna bngun klO x mak kt dapur 2 trjerit2 pggil aku soh bt itu buat ini, g c2 g cni, g bli 2 g bli ni...
haiisshh nk wt cana kn,  aku sorg jew ank mak yg ada kt umh...abh sibuk g cari ayam nk bt nsi mrh ayam la kta kn...


aku lak bngun2 tdo bnda ptma yg akuhadap ni haaa si laPpy aku ni laa hehehe... so tpksa la mak mnunggu....
bla da mmber yg msuk chat ngn aku lgi lama la aku mngadap hahaha...... teruk kn prangai...


tba2 akak aku blik...waaa bez nyeeeee dpt maen nn Mat Amin n dpt laa ringan kn kjew aku hOoyeee2!! =)
hehehee....tp aku still kna bt kjew... dh mmg tugas 0rg pmpuan kn.. so NO XCUSE!! ...baeek laaa.. =(
tpaksa tgglkn lappy sbntar utk bka daun palas
ni blom jdi ktupat g ni, bru buka daun, sok bru aku balut ktupat.... eh arini la kn, siang nnti =)
slesai bt 2 aku tkar sarung sOfa ngn akak d tmani si teCiik Amin.... mmg nyibOk..hahaa. tp bez dok ngn akak arini rsa mcm thn2 lpas.. ktorg bgurau, gelak2..bez laa... aku enjOy sgt...


yg pling lucu arini haaaa tgok ni...
dia bgaya ngn kopiah raya.. bkn sng nk bgi dia pkai kopiah ni.. akak aku nk bli kn sgkok xde saiz dia lak.. kpala kcik g....

tgok pix bwh ni....klo dia tringat da bnda kt kpla dia mla r nk tggalkn.... hahaah
klo dia leka maen a.k.a lupa sari suntuk dia pakai p0n xpe hehehe....
dh hlg r rmbut trOjen@cacak dia hehe..aminnn2....
kmi dok ejek dia'kopiah amin ni.. xpe sdah knyang...iklan planta ni nma adam d tukar kpada amin hehehehe

mlm ni aku buka puasa kt luar ngn mmber.... tQ pda mmber yg xnk dia d publish kn....krana sudi mghiburkn aku sktika n mjdi tman d mlm2 akhir kta bpuasa.. sbnarnya kmi x plan p0n nk kuar, tp bla aku kgsi 1 stOry, dia sudi mnjdi pneman.. so0 aku hrgai sgt2.. 


pix bbuka td aku x smpat nk touch up lg... so nxtym la aku uplOad ye... 2 p0n klo aku rajen hahaha...
dh ngntOk r... kna tdo dh lwt ni so bnyk bnda g kna bt..... 
nk balut ktupat palass...bez nyeee hehee.. j0m tito0ooo~~~
zzzZZZzzZZzz =)

No comments:

Post a Comment