wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 18 August 2014

kembali bekerja...

kembali bercerita tentang kisah hdop ku..
setelah apa yg terjadi aku malas nk masuk kerja semula.. aku x sanggup nak bedepan dengan kawan-kawan kerja.. malas nk mnjawab segala persoalan mereka..

niat asal aku nk bhenti kerja n cari kerja lain selepas aku besalin supaya waktu kerja aku lbh sgkat berbanding sekarang..lgipon aku nak menambah pndapatan di tempat lain.. tp kta hnya mrancang..Tuhan yg mnentukan..

aku ambil cuti lebih dari 3 bulan.. aku start cuti 16 mei... sepatutnya bulan 7 dh start kerja.. oleh kerana waktu itu blan puasa dan hnya tggal smggu lebih je lagi nak raya jd aku kol bos aku mntak penangguhan smpai lepas raya..ini kerana aku belom bersedia untuk kembali bekerja

alhamdulillah bos aku fhm n bg kbnaran. slpas beraya di kelantan aku msuk kerja.. srperti yg dijangkakan pelbagai soalan tmbul dri mulut kawan2 aku.. ada yg memahami dan ada yg x mengerti.. tp aku msih dgn dri aku hnya mndiamkan dri.mnjawab skadar berbahasa.. klo ckap lebih nnt aku yg terasa n bersedih..

hari berganti hari..smakin lama isu aku makin d lupa kan.. aku hanya teruskan kerja sperti biasa..

No comments:

Post a Comment