wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 18 August 2014

Beraya di Kelantan~2014

tahun ni thun ptama aku beraya sebagai seorang isteri n ibu.. walau anak aku telah pergi, aku masih lg ibunya n mempunyai anak..
tahun ni jgak aku beraya tanpa abah tersayang.. pilu rasa hati ini.. hilang keserian dan keriuhan di pagi raya.. tiada makna raya kami tanpa abah... ooh abah~
dek kerana ujian yg bertimpa-timpa ini aku mengambil keputusan untuk berasa di kg suami sahaja di kelantan.. walau susah n payah hati aku nak meninggalkan mak beraya dlm kesedihan, namun aku ggahi jgk..
semua ini demi merawat hati aku yg blom pulih.. aku x sggup nak menjawab segala peraoalan dripd tetamu yg dtg beraya nnti.. alhamdulillah mak fhm...
di kelantan aku dpt tenang kan sedikit perasaan aku sebab kt sna adik beradik sanak saudara ramai n riuh rendah..
raya thun ni tiada sinar bt aku skeluarga... tnpa bju rya.... mudah2 an ada sinar d kmudian hari.. AMiiiiiN

No comments:

Post a Comment