wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Thursday 2 January 2014

munCul kembali..


seriously aku mlas nk tulis kt blog ni..tambah2 lepas kawen nih huhu... bukan apa, aku pnya rutin harian dh berubah then aku tak de internet kt rumah... banyak benda sbenarnye aku story..start dri prepareration aku nk nikah smpai la skarang dh ehem2 hehe..
lex lu lex lu... nnti aku crita ckit2 k..

hmm macam-macam dugaan n halangan yg terpaksa aku lalui untuk merealisasikan majlis perkahwinan aku tempoh hari.. al-maklom lah aku ank bongsu, jdi smua orang sibuk nk handle, ekceli bkn sibuk but ambil berat.. i'm appriciate it okeh.... terutama mak n abah aku.. ape yg aku rancang smua dorang x bkenan n dorang lak ada plan dorang sendri aiiseey..aku lak bz kerja so ari mggu jer aku prepare barang  kawen aku.. by the way aku puas hati dengan hasil kerja n usaha kami sekeluarga...

aku tengah kerja nih, aku janji pada dri sndri esok aku update story kawen aku okeh... 
daaa~ ^.^

No comments:

Post a Comment