wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Wednesday 25 April 2012

cukOp ke tiDak~~


Haii uollsss..rajin plok aku conteng kt belOg ni arini yew..huhuhu..
aku xde keje sbnawnye..dok melangut je dpan pC dri pgi tdi..aiishh2~~ jgn jeles ok..
sbb tym aku byk kje mmg x smpat lgsung aku nk buang sawang kt belog ni ngengenge..
skrg ni aku saja je nk post entry bout lagu peBret aku seminggu dua ni..
ari2 bepuluh2 kali aku rewind lagu ni kt fon, lappy n yg tbaru aku msuk kn kt background belog aku ni haa...
cer dngar mOlek.. sedap dok?? sedak kea hua3..

sbnarnye lagu nih xde kaitan pon ngn hidOp aku, bdw aku suka lirik n muzik lagu nih, so why not i choose dis song 2 be my peberet right..
xm0 ckap lebey..j0m kta hyati lirik smbil dngar lagu nih okeh ^,^

Nirwana Band

Sudah Cukup Sudah
 Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu.
C/ Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja
Tlah berulangkali kucoba mengalah
ternyata sabarku tak berarti untukmu
Ulang
C/ 3x


 caner..bez kn,kn.. klo korang kta x bez pon pe aku ley bt kn..hak korang... 
neway daaa~~~ ^,^

4 comments:

  1. As-salam. Hellooooo gengg(:
    Aaa, bior jer orang lain nak kata apa, lain orang lain ragam rite. Teruskan ker suka lagu tuu .

    ReplyDelete
  2. lagu ni best kan! fae pon suke! :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum



    terima kasih sebab share

    ReplyDelete
  4. waalaikumusalam.. sma2..my pbret song .. uolls pon ska ek..like uolls

    ReplyDelete