wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Wednesday 17 June 2015

KECIL HATI


AKU KECIK HATI dgn bos aku.. aku x rasa aku bagus tp aku terasa hati dengan sikap dia..aku tahu aku x bagus mcm orang lain tp tindakan dia x pedulikan aku dan sentiasa buat tak nampak kat aku buat aku betul2 kecik hati..

sbelom ni aku mlas nk amek pot sgt n aku boleh telan segala apa yg dia buat.. tp sejak aku pregnant ni aku memang terlampau sensitif..seriusly xleh silap sikit aku msti sedih..selalu mudah terasa ngn suami jer tu pon sebab merajuk manja je kan... 
tp kes ngn bos aku ni bukan nye merajuk hokeh tp aku kecik hati kdg tu kluar air mata..

mana tak nye, dia kalau tanye ape2 n bila aku beriya-iya tlg jawab tp dia buat bodoh jer mcm aku ckp sorang2... air mata kluar tanpa aku sedar.. aku tahu aku x cantik tp aku ada perasaan..tlg la hormat aku as a human klo dh rsa hina sgt pon kan..

pnah thn lepas dia bgi nasi lemak kt 2 staf lain, kat aku dia x bg.. serius aku x hadap pon nsi lemak tuh tp aku tgh pregnant ank sulung time tuh, paham2 je lah prasaan org ngndung kn msti dia rsa nak kan... terasa hati btol.. klo dia pelawa pon aku x hambek la.. ni dia bg jer kt staf tuh sdgkn dlm bilik nih staf dia 3 org jer, that meant aku sorg je x dapat kn..

dh la aku terasa pastu rsa merah n tebal jer muka nih sbb malu kt staf lain, sbb bos x bg kt aku rsa cm aku ni teruk ke hape.. 

kdg dia beli kueh dh tu mcm biasa pelawa dorg jer.. YA ALLAH kecik sgt ke haku ni smpai dia x nmpak, or haku nih mmg teruk..

aku x jenis ckp bnyak pon n setahu aku, aku xder pon buat kacau or kacau org yg blh bikin kecoh...

tp xpe aku redha dgn tindakan org sbb aku tahu aku x perlukan simpati org lain melainkan suami n family aku..

bos aku cina jd aku mlas pk sbb smua nih bt aku stresss.. lg pon aku dh bg surat resign.. n lpas raya ni kiranya aku dh x keja dh. doakn aku kuat okeh 

sekian~

No comments:

Post a Comment