wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Friday 12 September 2014

Burger kota mariii..

tetiba skrg ni d gmbar gembur kan psal burger bez kt kwsan umah mak aku kt kota kuala muda sungai petani..
klo tgok pix nye mmg meneleh air liur sama naik ngn meleleh nya cheese kt beger tuh hihi
dh alang2 aku kt umah mak hari sabtu petang n hasben keja so aku decide nk bwak mak kuar jalan2
so sampai je kat titi kota tuh tgok ramai je orang so aku n mak pon tringin jgak nk try.. so brenti la kt ctu.. hmm nmpak sdap..
bila g order..alamak ! fully order dh.. dh xleh order weh, tkang bt berger siap tnjuk list orang order lg pnya panjang n smpai ke tgh malam full.. OMG.. mmg pemes benar dh tu kaan..
so ktorang hnya boleh order skarang tp dpt  berger nya esok hohoho.. means booking dulu la nih kan..
hmm ok cmtu. so aku boking la sbjik jer utk mkn esok dlm pkol 6.30 cmtuh..
tp org tu ckp x leh.. ada 0 pon pkol 10++ cmtu.. ya ampun mcm tuh pulak..
hmm xpe la follow je r...
so ptg tu aku dduk jgak la ngn mak kt ctu n mnum air femes dorang air gunung berapi katenyee huhu..
n mak order koteaw goreng..
dh menu kt ctu terhad juz yang femes hnya air gunung berapi n berger bertingkek tingkek dia tuh jer..



ni lah air gunung berapi huhu..
memang bersembur api nye hihi
xdpt mkn juz tgok je dlu order org lain punya huhu
so esok malam aku pergi lain..kali ni pegi bwak kanda tercinta skali..
Biar gambar berbicara~








OK ! kenyang sampai lusa hehe

No comments:

Post a Comment