wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Friday 13 September 2013

lepak kedai mamak !

assalamualaikum..
hai uolss... tudiaa tkezut dak tgok ke tajuk aku tuh... bunyi cam gnazz jer kan.. xder lah... sebenarnye pergi makan n minum jer kt kedai mmak nasi kandar tu... aku n encik tunang plan nk tengok2 borang nikah kitorang tuh. al maklom lah lain negeri lain borangnye.. then pikir pikir balik borang ni kena jaga elok elok kan si en tunang decide kta g lemak kedai nasi kandar pelita je kt sg petani sbb kt c2 line clear, tmpat best, xramai orang selwsa lak tu then blh mnum n makan sali kn.. so terus pergi. dah tengok tengok dia nak kita pulak tlong isi kan borang ia.. haiish nak manja pon kt kedai amak la kan hak3..  xpe la aku pon tlg la isi kn.. cam lucu plak ktorang kn bla isi borang nikah kt kedai mamak hahhah... xpe ok jer aslkan besama ngn org yg kita syg kn...

tp yg geram kn,kn,kn bla kita isi kan untuk dia.. dia blh pulak bt benda lain.. haaa tau ia bt hape... ? dia mn gula2 saga. ohoii time ni la nk bercandy crush kn.kn.. xpe2 layan je
.. gpon borang ni x susah mana.. isi jer.. hehe

tp yang paling penting en tunang sporting aritu. bolh pulak ia ikut kerenah aku nk begambar aritu.. aku suruh buat macam tu macam ni dia ikot jek.. klo x jangan harap laa. tpaksa la aku amek gambar sndri.. tp tu smua lama... kjap je.. dpt 3,4 keping gmbar dia xnak dh hmm..

No comments:

Post a Comment