wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 22 July 2013

Review fitting baju kawen n kad kawen

hai uolls..kmarin 12 ramadhan aku n hencik tunang kesayangan pergi butik yang kami dh decide nk tmpah baju untuk majlis kami nanti...
semalam kitorang pergi untuk fitting baju.. sebab malas nk pikir panjang2, nak setle 1,1 bagi abes.. huhu
stakat ni designer kami mmg ok laa.. dia ikut jer per yg aku n encik tunang nak.. 
neway my baju .......... encik tunang aku yang design kan taw.. first dia suh aku try baju mana yang sesuai dengan aku kt butik 2, then dari situ dia dpt agak baju mana yg sesuai tuk aku... wahh seronok rasa bila idea datang dari dia.. so kitorang tempah baju baru je la.. 
ni pic baju2 kat butik dorang.. cantik2 taw n banyak lagi yg cantik tp x sempat nk snap hehe * konon kan =P

haaa ni lak hencik tunang yg tengah di fitting kan oleh our designer.. hmm ukur jangan tak ukur bang hehe



 ni pic sengal kitorang, nk menempek jgak kn,kn hehe..


ok setleee !


after that kitorang m0ve ke kedai kad kawen yang kitorang dh plih.. actually kitorang dh lama tempah n kad pon dh nk hampir siap.. kitorang pergi ni pon sbb dorang kol gtaw pic tunang yang nk letak kt bunting blurr.. homaigOd.. why3.. xpe ktorang pergi tgok je pe yg x kena.. n staf kat situ mintak mantak nk snap kan pic kitorang kt kedai dorang je.. so kitorang pon ok jew test la kot2 ok kn.. hehe

neway cun, baju pon sedondon.. almaklom lew sehati sejiwa la kata kn,kn hehe


ni antara kad2 kawen yang ada kt kedai dorang 



ini bunting kitorang in progress in sya ALLAH semggu lagi siap.. yeayyyy =)
 x nampak kn,kn.. mmg saje xnak bagi nampak p0n.. nk supriissssee hehehe.. terok kan perangai

haaa ni lak pic sengal kitorang laaa. wajib la interprem uolls hehehehe
p/s~sy syg awak sgt2 lebiiu ^,^

No comments:

Post a Comment