wElcOme

aSsaLamuaLaikum Readers... wElcOme tO my bL0g. tHanks visit my bLog. dOne reAd, dOnt forgEt t0 Like yea n f0llOw me to0 =)

Monday 18 July 2011

♥my liTtLe b0y♥


AssalaMuaLaaikum....

heLL0..hello..hEllo... ayaQ k0pi ka ayaQ miLo0ooo... hehehehee 
tngat lak kt s0me 1.. kl0 aku c0l jew mstii dia ckp cm 2 'ayaq k0pi ka ayaq  milO' hehehe kl0 nk mrh p0n x jdik alih2 tsenyum jeew hehehe

kli nie knaku nk st0ry ckeet sal ank sdare teRuna tunggal dlm fmLy aku nie..haa nma nyeew Muhammad Amin ZaQwan.. stkat nie dia r lelaki tggal, nnti2 xtaw r k0t2 ank sdara yg akn dtg laki gk....huhuhuuhu....
ini dia my muCuuk2..Muhammad Amin ZaQwan mmmuuaaah~~ =)
nk crita sal mmat teCiik ni haa xtau r dia ada aura hapeew ntah yg pstinyeew mak abah aku mmg syg gileew kt dia..... xyah ckp mak abh laa.. aku sndri, maksu @ ucu dia p0wn syg bangat sma dia....dlm smiggu kl0 x tgok mka c cOmey nie msti ghasew rndu + sdeey.. trbayang jeew mka mat amiin s0rg nih.. 
ambOii p0sing ngn bEar piNk ucu nmpak..heheheheh

huh!! pnangan hapeew laa adew kt c teCiik ni erk hehehe... mybe sbb dri akak aku ngndung, msa d0k dlm pntang smpai la lepas pantang akak tggal kt umh aku n ..lepas..lepas n lepas pntang p0wn akak d0k umh aku g.. jdi sbb 2 la k0wt kt0rg teeeeerlalu la cayuNk sma itu amin zaQwan..hehehe.. dh dia mmbsar dpn mta kn..smpai mak aku p0wn bhsa kn dri dia 'emak' dh kt  mat amin ni..


aaiish x tahan eh tg0k dia snyuum..~~ =)
tiap2 mggu abh n mak akn pegi umah akak aku kt Aman Jaya yg ja0h gileew dri umh aku 2, tp demi ccu ksyangn, d0rg sggup jgk pegi huhu.... kl0 pegi jew msti lame pdahal spnjg aku hidOp n knl abh aku nih, dia kl0 g umh 0rg xdew nyew nk d0k lamee2 dia x slesa wlaup0n umh mak dia sndri.... 

tp 2 r kl0 kt umh akak nie kta lak yg kna ajk dia blk... hehehehe 
aaiissh abah2....
emak aku lak stiap kli nk blik dri umh akak msti nangees2 waaaaaaaaaa..hado0oiii..cian aiih tg0k..hehehe. mcm leew mat amin 2 d0k negeri laen yg ssh sgt leew nk jmpa kn huhuhu.... smpai jew umh lak, nangees ag.. al-mkl0om leew mak 2 snsitiip ckeet, jiwa keiBUan g2 ngee3~~~
(aku p0n sme gk sbnarnyeew ahaaks~) 
aku lak yg kna pjuk n tpaksew laa wt 3G ngan akak sbb nk tg0k amiin senyuum2 hahaha... pdahal amin 2 ckp p0n x reti g ahhahaha..sbnarnya aku p0wn sma gk slalu sdey rndukn mat amin hiiik3..2 yg kl0 g sp jew msti aku lenC0ng pegi umh akak aku.. kdg 2 siap bmalam g kt sanew...ekekekeke..



aaiiipp.. tg0k 2 wt pew kt ucu cm 2.... pntg tg0k 0rg pkai spek msti kc0... spek abah dia p0wn abes lingkOp hahaha.. amiin..amiin
haaaa... mat Amin c cuumill yg Teciik nie kn, kl0 d0k ngn abh aku abiis r.. pntg sbut nk apew mstii dia akn dpt pnyeew laa... mengalahkan mksu dia yg manjeew nih lak...hiiik3..
kereta p0wn c teCiik nih dh dpt taw hahaha.. pdahal tym dia dpt 2.... dduk p0wn x ley lg asyik nk tbaleek jeew..kaah3.. law0k3.. aku yg dh lame nk kreta p0wn x dpeek2 agi nih...dia lak dpt dlu.. huuaa3.....jeleeess2!! =P hmm sabOr jeew laa..

nie leeew kreter mat amin hdiah dri wan dia @ abh aku.. ahhahaha

ngan kreta menan p0n aku jelees yeew... alaaahaii guraau jew r... hehhehee








































 1 klebhan amin nie kn, dia ska sgt2 snyuum..snyuman manis lak 2.. cute jeew.. x kire r ngn sapew p0n.. even pas bngun tid0w skali p0n still snyum...mmg mdah jga dia, sbb x bnyak mragam.. ssh sgt nk dgr dia nangees taw kcuali kl0 lpar sgt2 jew... 2 yg bt kt0rg cyuNk mat aMiin.. umuuaahh hehehe



































skrg nie mat amin asda kt ghumah aku taw.. tiap2 bln akak akn blik cni sbb kna ccuk mat amin, tp akak akn tggal cni dlm smggu lbey cm 2 r.....sbb akak aku nie p0wn klo dk cni mmg pyah nk blik umh dia gk hiik3... nsib r laki dia @ abg ip0r aku jnis x kesah n sp0rting jew, dia p0wn tggal cni skali brulang g kje dri umah aku...xpew kmi kt umh lgi suka bley men ngn mat amin ari2.... huhuhuhu......
amin d'rambut cacak ala2 aidil zaQwan g2 ngeeee3~~~~
smalam bwk mat amin p cucuk yg ke 8 bln... tp dkt0r x ccuk sbb dkt0r tgok pkmbangan pmbesaran dia sgt baek.. d0k ckp dia trlalu aktif n rngan mulut, dpn d0k dia d0k tnjuk skill dia bckap mamamammamaa, bababbabbaa n d0k tep0k tgn, pe g d0k p0wn appy r tg0k.....d0k lak maen ngn dia hehehhhee.... mmg teerbaaeek r mat amin nie....cyuNk kamO... huhuhhuu...
maksu hrap amin cpt mmbsar, sihat slaluue, cpt ley jln, nnti blh tmn kn ucu pegi sh0pping hahahahaa...
k laa nk p men ngn mat amin sat..... lallalalalalaaa
aDiiiOss~~ =) 
  sEe d neXt entry yEah!!

pEacE n0 war =)
daaa~~~~

*MMUUAAAHH*
 

No comments:

Post a Comment